Adrenaline Chalange 2010

Newsletter:
Adrenaline Chalange 2010

 Programul e structurat pe baza principiilor de competitie prieteneasca, aventura si descoperire, limite personale si de grup puse la incercare.

Continutul provocarilor de traseu este variat si cu grad de dificultate intre redus si mediu; gradul de expunere (risc fizic presupus si/sau perceput) este minim pana la avansat, in conditii de securitate totala.

Probele speciale de traseu isi propun sa puna participantii in situatii de decizie sub presiune, de alocare judicioasa de resurse si de evaluare empirica a calitatilor pozitive ale coechipierilor (baza de lucru pentru intercunoastere, apreciere ulterioara reciproca si relationare eficace).

Ziua a doua pastreaza adrenalina la cote inalte (4x4 si ATV) dar cu implicare fizica mai redusa.

SCENARIU

La ora 23.30 in noaptea anterioara competitiei intregul grup este invitat sa participe la o competitie individuala, derulata in plen, cu durata de 15-20 de minute. Scopul acesteia este alocarea unui anumit punctaj personal cu care persoana respective participa la scorul de start al echipei din care va face parte in cursul zilei.

Grupului i se prezinta echipa tehnica si de arbitraj, materialul tehnic (harti, busole, roadbook, biciclete) si modul de utilizare al acestuia.

Inducem din prezentare ideea de competitie, sportivitate, descoperire si aventura; nu mentionam deloc repere orare sau locatii.

La Pappacabana, unde luam cina (ora 19.30 aproximativ) impresia generala va fi de final al zilei si al competitiei; dupa cina insa intreg grupul va fi transferat auto la lacul Pecineagu si invitat sa il traverseze in barci pneumatice pentru a gasi locatia taberei de corturi.

In tabara de corturi echipierii sunt invitati sa isi ridice corturile si sa faca focul (toate sunt activitati presetate de echipa tehnica si asistate).

Ca sa pastram ideea de competitie cu natura si aventura, dupa lasarea serii teodor Tulpan (primul roman pe Everest) prezinta proiectia video a ascensiunii echipei romanesti, din 2003 (filmul e un documentar de 1 h 15 min de reala valoare artistica).

In cursul diminetii echipele pregatesc si servesc micul dejun dupa care traverseaza din nou lacul intr-o competitie de orientare navala si indemanare marinareasca si starteaza pe trseele de ATV si 4x4 – durata traseelor e de 4-5 ore aproximativ.

DESCRIERE TEHNICA

Participantii sunt invitati intr-un altfel de teambuilding, in care agenda, parcursul, provocarile si evenimentele din program sunt in buna parte alegerea fiecaruia.

Echipele (implicit indivizii) decid cine din echipa la ce anume participa; fiecare participant porneste in aventura cu un scoring personal pe care si-l poate diminua sau imbunatati in functie de provocarea pe care o deruleaza in numele echipei proprii.

Grupul se separa in echipe autonome de 6 persoane si se intrece pentru obtinerea trofeului zilei. Trofeul se atribuie echipei care ajunge prima la SOSIRE, la finalul intregii competitii.

 

 PROVOCARI DE TRASEU

• Recuperarea pieselor lipsa ale masinilor. Masinilor le lipsesc doua roti, prezoanele aferente, chei de roti, chei de portbagaj (in portbagaj sunt seile celor 3 biciclete ale echipei) si cricuri. Cu exceptia cricurilor, celelalte piese se gasesc (contratimp) cu ajutorul busolei in imprejurimi. Startul in traseu nu e posibil fara piesele respective

• Orientare cu roadbook. In roadbook sunt listate distantele si elementele principale de traseu. Daca se pierde sirul, singura solutie e returul la ultimul element identificat correct

• Canyoning. In functie de preferinte, putem introduce in program Cheile Dambovitei (5 km, pereti de 100-150 m, mers prin apa) sau Canionul Oratii (pereti de 5-30 m, ingust, saritori de 2-14 m, spectaculos)

• Monkeybridge sau tiroliene orizontale. Pentru acces e obligatorie folosirea Cheilor Dambovitei

• Mountain biking. De dificultate minim spre mediu (pante in urcare si in coborare), durata de cateva ore. Punctele dificile sunt asistate de staff tehnic cu apa, suport medical si eventual evacuare

• Kayaking si Rafting. Dificultate minima, posibil ca participantii sa se ude (sunt neoprene la dispozitia acestora)

• 4x4 si ATV. Dificultate redusa spre medie (in functie de evolutia meteo). Traseele nu pun participantii in pericol, la eventualele pasaje riscante pilotii vor cere pasagerilor sa coboare din masini

• Speologie. Dificultate si durata redusa, echipierii au de rezolvat un exercitiu in conditii de pestera intr-o pestera cu dezvoltare de 300 m

LOCATII IMPLICATE

• Padina Ursului, Fundatica – punct de cazare initiala si start al cursei

• Podul Dambovitei – punct de schimb MTB / Canyoning

• Rucar – punct de schimb MTB / 4x4 si masa de pranz (complex Aqvila?)

• Pappacabana, Satic – locatie pentru cina si eventuala cazare, daca vremea nu coopereaza pentru camping

 

 

Copywright © Antique Design 2004 - 2024 | Toate drepturile rezervate.