Reclamatia clientului

Newsletter:
Reclamatia clientului

Reclamatia clientului


Simularile din Colectia Afaceri sunt simulari complexe, cu continut bogat, create pentru a pune participantii in fata unor tipuri de decizii cheie in diverse situatii complexe, extrem de relevante pentru situatiile cu care se confrunta managerii care conduc schimbari de organizatie.

Continutul lor este mai putin conceptual şi mult mai pragmatic, concret, decat al celor din Colectia Provocari. In plus, aceste simulari ofera echipelor un exercitiu bun de luare a deciziilor în grup, care testeaza abilitatea echipei de a lucra sinergic impreuna si de a ajunge la decizii pe care toti membrii sa le accepte.

Avand ca principii fundamentale învatarea prin experienta şi descoperire, simularile din Colectia Afaceri folosesc concepte bazate pe cercetare pentru a dezvolta aptitudini esentiale.

Reclamaţia clientului - Customer Complaint Situation™

  • Provocarea: Cum poti transforma o nemultumire a unui client într-un castig reciproc?
  • Sarcina echipei: Secventializarea actiunilor pe care le implica rezolvarea unei reclamatii, identificarea si rezolvarea problemei, invatarea din experienta
  • Durata exerciţiului: 1,5 – 2,5 ore

calendar
captcha image Reincarca imaginea
Introduceti codul din imaginea de mai sus
Copywright © Antique Design 2004 - 2017 | Toate drepturile rezervate.